2012. augusztus 8., szerda

Avril Lavigne: The Best Damn Thing


Avril Lavigne negyedik nagylemeze még 2007-ben jelent meg és 12 számot tartalmaz. Érdekessége, hogy több nyelven is kiadták a rajta található Girlfriend c. számot. Megjelent például spanyolul és japánul is. De csak most szántam rá magam, hogy megvegyem és meghallgassam.

Őszintén bevallom, óvakodtam egy kicsit ettől a lemeztől. Pontosan nem tudom, miért. Talán a meglehetősen rózsaszín külseje teszi, de komolyan mondom féltem tőle, hogy nem lesz olyan jó, mint az Under My Skin. Eddig mindig visszatettem a polcra, amikor nézegettem a boltban, de végül csak megvettem és ma hozta meg a futár.

 

 

Most pedig áttérek az értékelésre:

Eléggé elüt az előző albumtól a 2004-ben megjelent Under My Skin-től. Már eleve a külseje is teljesen más. Nem olyan búskomor. Inkább vidám és csajos, néhol már cicababás.
A számokat két hatalmas kategóriába lehet sorolni: nagyon pörgős és lassú, érzelmes. Nincs aranyközépút. Bennem azt a hatást váltották ki, mintha még itt az énekesnő nem igazán tudta volna eldönteni, hogy a rövidebb, de gyorsabb kicsit punkhoz hasonlító nótáknál maradjon vagy inkább áttérjen a hosszabb, lassabb, de érzelmesebb dalokhoz. Olyan, mint amikor az ember már nem kamasz többé, viszont még teljesen felnőttnek sem tekinthető. Ebben az érzékeny időszakban az ember eléggé bizonytalan, ugyebár.
Alapjában véve nem csalódtam benne, mert egy-két szám kivételével szinte az egész album tetszik. Amikor valami lazábbra vágyok, szívesen fogom hallgatni.
Ha már kategorizálni kellene a lemezt inkább, a pophoz raknám be, mint a rockhoz, mivel azért nincsenek rajta durva hangzású dalok.

Legnépszerűbb: Girlfriend
Top: Contagious
Alja: I don’t have to try

Számok:
  1. Girlfriend
  2. I Can Do Better
  3. Runaway
  4. The Best Damn Thing
  5. When You’re Gone
  6. Everything Back but You
  7. Hot
  8. Innocence
  9. I Don’t Have to Try
  10. One Of Those Girls
  11. Contagious
  12. Keep Holding On


Megjelent kislemezek: Girlfriend, When You're Gone, Hot, The Best Damn Thing







0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése